2010年12月19日星期日

屎帝

柴九話 人生有幾多個十年
我不停提醒自己 我係有夢想嘅人
如果再唔努力追 我怕屎帝都冇得做
遇到挫折 我堅持唔放棄
我失敗過無數次 最後都係要靠我自己
一步一步爬上岸...


TVB萬千星輝頒獎典禮2010最佳男主角-黎耀祥

視帝之歌

屎帝
導演:陳遇緯
攝影:陳遇緯
剪接:陳遇緯
主唱:陳遇緯
作詞:陳遇緯
作曲:陳遇緯
編曲:陳遇緯

歌詞

在我記憶中 你演過豬八戒流口水果種
又 識飛都天空中 三十六變 最後乜都冇
後來我在街 我睇到柴九拿視帝
個晚世界好美麗 時間一年就過
真係好快 你又拿視帝

醒哥 我是你小Friend屎一個
未有過 同你過 摘芒果的日子喎
九姑娘你是最佳女主角視后喎
最後我始終都係你地 的屎帝

在我記憶中 你演過豬八戒流口水果種
又識飛都天空中 三十六變 最後乜都冇
後來我一個人在街 睇到柴九佢拿視帝
個晚世界真係好美麗 時間一年就過
真係好快 你又拿視帝

醒哥 我是你小Friend屎一個
未有過 同你過 摘芒果的日子喎
九姑娘你是最佳女主角視后喎
最後我始終都係你地 的屎帝

醒哥 我是你小Friend屎一個
未有過 同你過 摘芒果的日子喎
九姑娘你是最佳女主角視后喎
最後我始終都係你地 的屎帝 。

2 条评论:

啊卡正传 说...

几创艺一下wor~~~

杰胜 说...

哈咯!很久没看到你了!近来可好?